4 Ocak 2010 Pazartesi

Yüzümü Hangi Sabun ile Yıkıyorum?




Gözlerimin aşırı hassasiyeti sebebi ile ilkbahar ve kış başlangıçlarında ,yılda 2 defa alerjik reaksiyonlara maruz kalıyorum.Bu sebeple gözlerimde çapaklanma ve sulanma durumları oluşuyor.Geçen yıl, Göz doktorum bu durumdan kurtulmam için yüzümü bebek şampuanı ile yıkamamı tavsiye etmişti.Tavsiyesini dinleyerek dalin'i kullanmaya başladım.Cildime de uygun olduğunu ve göz yakmamasını da artı bir avantaj olarak görerek o gün bu gündür Dove sabun kullanmayı bırakıp dalin ile yüzümü yıkamaya başladım,oldukça memnunum.Cildimi koruyor ve harika bir kokusu var.Zaten kaliteli bir formülü olmasaydı, bebekler için kullanılmazdı.Eğer sizler de cildiniz için bir yıkama jeli,sabun arayışında iseniz dalin şampuanı tavsiye edebilirim.

İnanın o kadar makyaj temizleme ürünleri kullandım hiçbirinden  dalin kadar memnun kalmadım.Üstelik yan etkisi de hiçbir şekilde yok.Şimdi bu demek diyeceksiniz açıkça söyleyeyim;Artık makyaj temizleme ürünlerini kulllanmak yerine makyajımı da ılık su ve dalin ile yıkayarak temizliyorum.Makyaj Temizleme ürünlerini kullanırken olduğu gibi Cildimde yanma,karıncalanma veya kızarma gibi yan etkilerde meydana gelmiyor.Bebeklere özel geliştirilmiş bir formüle sahip olduğu için her ciltte de kullanılabilir olduğunu düşünüyorum.Pahalı ve yan etkileri olan makyaj temizleme ürünleri yerine DALİN'i kullanıyorum ve tavsiye ediyorum.
Seri ilanlar-ilan ver-film izle-skype indir