30 Ocak 2010 Cumartesi

Qspa'dan Doğa Paketi Numunesi :)


İnternetten bitkisel kremler arar iken; Qspa 'nın sitesine ulaştım.Sitede ürünlerin açıklaması çok güzel bir şekilde yapılmış,oldukça etkilendim.

Siteyi ziyaret ettiğinizde sağa doğru mouseyi kaydırarak gezinirken,dere kenarındaki alanda  küçük bir sandık var ona tıklayarak,karşınıza gelen  iletişim bilgileri alanını doldurarak Qspa ürünlerinden numune kazanıyorsunuz :)



Kremler  termal suların zengin mineral kompozisyonu kullanılarak yapılmış.Qaspa Kırmızı Peeling de bir harika..

Ben de cuma günü formu doldurdum ve bugün sabah numune ürünler adresime teslim edildi.Kokuları inanılmaz derecede hoş.

BURAYA tıklayarak siteye giriş yapıp,numune talebinde bulunarak,ürünleri denemenizi şiddetle tavsiye ederek öpüyorum hepinizi :) mucx




PS:NUMUNE GÖNDERİMİ BİTMİŞ ARKADAŞLAR..
Seri ilanlar-ilan ver-film izle-skype indir