7 Ocak 2010 Perşembe

E-Flormar Alışverişim :)

Uzun zamandır kullandığım Burrbery's Weekends Parfümümden vazgeçerek Flormar Touch parfümü almaya karar verdim.Flormar sitesinin e-satış hizmetlerini görünce siteye üye olarak bazı ürünlerinden sipariş verdim.Sipariş listemde;

2 adet Flormar Eyeliner Kalem (siyah),
1 adet Flormar (no:15) oje,
1 adet Flormar Eau De Parfüm -Touch
ve Flormar Deo Touch vardı.

Aslında almak istediğim başka ürünlerde var ama daha önce e-flormar'dan hiç alışveriş yapmadığım için öncelikle deneme amacı ile alışveriş yaptım.Alışverişim sonucu izlenimlerimi de sizlerle paylaşmak istiyorum.

♥Ürünlerin zamanında ulaştırılması ;Ödemeyi yaptıktan sonra 2 iş günü içerisinde ürünlerin teslimi yapıldı.

♥Ürünlerin sağlam bir şekilde teslim edilmesi ;Flormar logolu bir paket ile ürünler güzelce paketlenmişti.

Ürün ambalajının sağlamlığı ;Özellikle parfümün kırılmadan gelmiş olmasına memnun oldum.Daha önce alışveriş yaptığım bir siteden parfüm şişem kırık olarak gelmişti.

Flormar'ın diğer üretici firmaları içerisinde e satış hizmeti veren ilk marka olması da çok güzel.Diğer bir konuda ürünlerde hediye verilmesini çok takdir ettim.


30 TL ve üzerindeki tüm alımlarınızda Flormar'dan size makyaj çantası hediye.
Flormar,parfüm ve deo ürün gamından herhangi birini alan bayanlara şık gece çantası hediye ediyor.Mind,heart,touch ve soul parfümlerinden herhangi biri ile yine aynı adları taşıyan deo serisinden herhangi bir ürün alan bayanlar şık gece çantasını hediye olarak alabilecekler.



Bana gelen Makyaj Çantası eklediğim fotoğrafta da gördüğünüz gibi farklı.



Flormar Touch Parfümün kokusuna bayıldım.Farklı olduğunuzu hissettiriyor.Şişesi de öyle bir tatlı ki sormayın parfümü kullanmaya kıyamazsınız :)


Flormar Deo Touch unda Kokusunu çok beğendim.En güzeli de diğer deodorantlar gibi kokusu kısa sürede etkisini kaybetmiyor.

Flormar Eyeliner Kalem ise Acil makyaj uygulamaları için harika bir ürün.Çok rahat bir kullanımı var.Flormar Eyeliner pen ile  uyguladığım makyaj fotoğraflarını da buraya ekleyeceğim.


Flormar Touch parfüm ile birlikte bir adet Touch dedorant alan herkese hediye olarak verilen gece çantası da oldukça şık.

E-flormar sitesinde kozmetik ürünleri fiyatlarının oldukça uygun olmasının yanında hediyelerin ve taksit imkanının bulunmasının da ayrı bir avantaj olduğunu düşünüyorum.SİZCE?

Seri ilanlar-ilan ver-film izle-skype indir