5 Ocak 2010 Salı

Kendin İçin İstemediğini Başkası için de İsteme!



Bugün tesadüfen sık takip edilen ama gördüğüm kadarı ile takipçilerine sadece zarar veren bir blog keşfettim.Blogun adını belirtmek istemiyorum.Kendisine mail yazarak fikirlerimi ve blogda gördüğüm olumlu ,olumsuz eleştirilerimi de  ilettim.Gördüğüm kadarı ile bilinçsiz olduğu halde başkalarına hayat hakkında dersler veriyor.Özellikle blogundaki "Makyaj Teknikleri" ve "Makyaj Uygulamaları" bölümleri beni çok şaşırttı.Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmanın başkalarını da yanlış yönlendirmeye sebebiyet verdiğinin en güzel örneği bahsettiğim blog..

Diğer bir eleştirim de insanlar kullanmadığı ürünleri neden başkalarına tavsiye ediyorlar?Kozmetik ürünlerinin cildimize belirgin olarak bir etki yaptığı aşikar..Peki sizce neden bir insan kullanmadığı bir ürünü "ben kullanmıyorum ama sizlere tavsiye ediyorum bunları " der.Benim aklıma dürüst bir açıklama gelmiyor.Ya sizin?

Söz konusu blog sahibesi bir yazısında takipçilerine zannedersem bir firmayı tanıtım amacı güderek (çıkar amaçlı) bir "Makyaj Temizleme Ürününü" -kullanmadığı halde-her cilt tipine uygun olduğunu belirterek" başkalarına tavsiye etmiş.Takipçileri de alarak kullanmaya başlamış.İnternette bu konuyla ilgili tesadüfen şikayetleri gördüm.Böyle bir tavsiye ile ürünleri alıp kullanan kişilerin yaptığını da onaylamıyorum tabii ki ama insanlar;bu kişi bu işi yaptığına göre ve tavsiye edebildiğine göre gerçekten bilgi sahibi olduğunu düşünerek tavsiye ile kozmetik ürünlerini alıyorlar.Ben ürünü kullanan kişilerin yorumlarını okuduktan sonra oldukça üzüldüm.Bu tür kişilerin söylemlerine ve tavsiyelerine itibar göstermemenizi rica ediyorum.Zira bu yolla aldığınız Kozmetik ürünlerini sağlığınız açısından ciddi sonuçlara neden olabilir.

Açıkçası ben kesinlikle hiçbir "Makyaj Temizleme Ürününü" tavsiye edemem,etmem kimseye.Daha önce buradaki yazımda da belirtmiştim.Makyaj Temizleyici olarak Dalin şampuan'ı kullanarak ılık su ile yüzümü yıkıyorum.Sadece onu tavsiye ediyorum.Çünkü bebeklere özel olduğu için hiçbir yan etkisi yok.Gönül rahatlığı kullanılabilir.

Makyaj Temizleme Jellerini göz çevresi temizliğinde kullanmanında göz sağlığı açısından çok zararlı olduğunu gördüm.düşünsenize o temizleyicilerin içerisinde bazı kimyasal ayrıştırıcılar var ve siz bunu bir pamuk ile göz çevresini temizleyeceğim derken gözlerinizi de bu kimyasal maddelere maruz bırakıyorsunuz..Sizce bu ne kadar doğru?

Sizlerin bu konudaki düşünceleri nelerdir?
Seri ilanlar-ilan ver-film izle-skype indir